شارژر باتری هوشمند ای اس دی تی مدل Air8

شارژر باتری هوشمند ای اس دی تی مدل Air8

اطلاعات:

(کنترل از راه دور APP) - در برنامه ISDLink، میتوانید هر زمان که بخواهید بهروزرسانی OTA، وظایف شارژ از پیش تعیین شده، نظارت بر فرآیند شارژ را انجام دهید.
(پشتیبانی از باتری هوشمند BattAir) - تبادل هوشمند اطلاعات با باتری BattAir، شناسایی خودکار نوع باتری، مطابقت با پارامترهای شارژ بهینه.
(پشتیبانی از باتری 8S ULiHv) - پشتیبانی از باتریهای Air8 1~8S Life، Lilon، Lipo، ULiHv، حتی شامل باتری ULiHv با 4.45V/cell است. همچنین از باتری 1~12S سرب و باتری 1~16S NiMH/Cd پشتیبانی میکند.
(دو راه برای ارتقای سیستم عامل) - ارتقاء OTA در برنامه ISDLink یا ارتقاء بر روی کامپیوتر توسط پورت USB.
(نسل جدید منبع تغذیه دیجیتال) - DC 300WCC: 0.5~10A,CV: 2~30V

 

خصوصیات:
(کنترل از راه دور برنامه) - از طریق برنامه ISDLink، می توانید ارتقاء OTA، وظایف شارژ از پیش تعیین شده، نظارت بر شارژ را در هر زمان انجام دهید، پیچیدگی، راحت و سریع را ساده کنید.
(پشتیبانی از باتری هوشمند BattAir - پشتیبانی از فناوری اتصال باتری، ارتباطات بی سیم. تشخیص خودکار نوع باتری، تنظیم خودکار پارامترهای شارژ بهینه، دسترسی مستقیم با یک دکمه، ایمن و هوشمند، صرفه جویی در وقت و نگرانی شما.
(پشتیبانی از انواع باتریها) - Air8 از باتریهای 1~8S Life، Lilon، Lipo، ULiHv، از جمله باتری 4.45V/cell ULiHv پشتیبانی میکند. همچنین از باتری 1~12S سرب و باتری 1~16S NiMH/Cd پشتیبانی می کند.
(چند راه برای ارتقای سیستم عامل) - ارتقاء OTA در برنامه ISDLink یا ارتقاء بر روی کامپیوتر از طریق پورت USB، به شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان از آخرین ویژگی های محصولات ISDT لذت ببرید.
(نسل جدید فناوری برق کاملا دیجیتال) - روش شارژ هوشمندتر، راندمان شارژ سریعتر، محدوده ولتاژ خروجی بیشتر و مکانیسم حفاظت از شارژ باتری بهتر، تجربه شارژ متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد.
 

اطلاعات فنی:
قدرت شارژ: DC 500W
جریان شارژ: 0.1A - 20A
قدرت تخلیه: 15 وات
جریان تخلیه: 0.1A - 1.5A
ولتاژ ورودی: DC 10 ولت - 34 ولت
ولتاژ خروجی: DC 1V - 35V
باتری پشتیبان: Life، Lilon، Lipo، LiHv 1-8S، ULiHv 1-7S، 1~12S Pb. 1~16S NiMH/Cd
اندازه: 80x80x34mm
وزن: 169 گرم
 

اقلام همراه:
شارژر 1 عدد ISDT AIR8