• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5

هدست گوشی تلفن همراه مدل ‎WB-241-E-5

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

آیا بیشتر اوقات روی تماس تلفنی می مانید ....؟؟؟ نگران اثرات بدی که این تشعشعات می توانند برای شما داشته باشند...؟؟ خوب پس...چطور میخواهید این گیرنده سیمی محافظ در برابر تشعشعات یکپارچه سازی با سیستم عامل COCO با جک 3.5 میلیمتری برای موبایل و تبلت (دستگاه تلفن) را امتحان کنید...؟ 
این طراحی شیک، باکلاس و آسان با سیم جمع شونده فنری، از آسیب تشعشعات در هنگام تماس تلفنی جلوگیری می کند. فقط کنسول را با پلاگین صوتی کنسول به گوشی وصل کنید، سپس کاربر می تواند از تماس تلفنی و چت تصویری استفاده کند. ویژگی کلیدی: طراحی گوشی با سیم جمع شونده فنری آسان برای استفاده. می تواند 90٪ تشعشعات تلفن همراه شما را کاهش دهد. دکمه پاسخ به تماس و کنترل صدا (برای تلفنهایی که از این ویژگی پشتیبانی میکنند) گوشی مات لاستیکیشده با لمس نرم. با تلفن های همراه، تلفن های هوشمند، آی پد و تبلت مجهز به جک استاندارد 3.5 میلی متری هدفون (برخی از ویژگی ها ممکن است در برخی از تلفن ها کار نکنند). طراحی زیبا و ساده، بنابراین می توانید در هر زمان و هر مکان از آن استفاده کنید. همراه با دکمه های قطع، عملکرد ساده و راحت. 
توجه: تمام تلفن های همراه را به طور کامل پشتیبانی نمی کند. برخی از کلیدها ممکن است با برخی از تلفن های کمتر پشتیبانی شده کار نکنند.

 

خصوصیات:
بلندگو و میکروفون با وضوح بالا، صدای ارتباطات سلولی را پاک می کند. گوشی یکپارچه سازی با سیستم عامل اجازه می دهد تا با تلفن به سبک قدیمی صحبت کنید.
تبلت شما را از طریق Skype یا Google Talk و سایر برنامه های VOIP به تلفن تبدیل می کند. ویژگی های برداشتن/قطع کردن گوشی با یک لمس برای عملکرد راحت.
شما می توانید به راحتی دفترچه تلفن خود را بررسی کنید و همچنین هنگام پاسخ دادن به تماس به روشی راحت از عملکردهای دیگر استفاده کنید.
 

اطلاعات فنی:
سازنده Toriox
شماره قطعه WB-241-E-5
ASIN B098P4J1S4
نام عمومی Coco Phone Anti Radiation
جنس: - پلاستیک. 
ابعاد مورد LxWxH 10x2x2 سانتی متر
وزن مورد 30 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×