• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02

سوهان برقی پا وکسدویرک مدل ‎MJQ02

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

چرا سوهان پای برقی خود را انتخاب کنیم؟
این سوهان برقی پا به شما کمک می کند تا از شر پینه های سرسخت و پوست مرده خلاص شوید. همچنین می تواند مراقبت روزانه از پا را ارائه دهد تا دوباره پاهای شما صاف و نرم شود.
تاثیر بسیار قابل توجهی است
حذف سریع پوست سخت و پینه: سوهان پا به شما کمک می کند تا پوست پاشنه ترک خورده، خشک و ضخیم را به طور خودکار در عرض چند دقیقه پاک کنید، بدون نیاز به حرکت دستی آن.
سوهان پای برقی Vxdoirk ایمن و بدون دردسر، بدون تحریک پوستی!
زمان آن فرا رسیده است که در تابستان امسال پاهای خود را از خشک، ترک خورده و زبر به صاف، نرم و سالم تبدیل کنید!

 

خصوصیات:
- بهترین انتخاب هدیه پینه پاک کن: پای پاک کننده پینه دارای یک باتری قابل شارژ داخلی است، همراه با یک کابل USB، به راحتی با هر پورت USB شارژ می شود. فایل های پا برای پوست سخت می توانند قدرت باقی مانده را نمایش دهند. با صرفه جویی در زمان و هزینه های مربوط به رفتن به اسپا، کیت حذف پینه الکتریکی یک دستگاه مراقبت از پا منحصر به فرد برای شما و خانواده و دوستانتان است.
- 3 سر غلتکی قابل تعویض: پاک کننده پوست سخت پا مجهز به سه سر غلتکی قابل جابجایی است، سر غلتکی خوب برای مراقبت روزانه از پا است. سر غلتکی عمومی می تواند پوست مرده جدید را درمان کند. سر غلتکی ضخیم برای رفع پینه ها و ترک های سرسخت استفاده می شود. شما می توانید سر آسیاب مناسب را با توجه به پوست خود انتخاب کنید تا پاهای شما بتوانند پوست ظریف و صاف را بازیابی کنند.
- دو حالت سرعت با قفل ایمنی: فایل پای برقی دارای سرعت پایین 1700x/min برای مراقبت ملایم تر از پوست و سرعت بالای 2000x/min برای از بین بردن پوست های سرسخت، ضخیم و مرده است. دو سرعت را می توان آزادانه با دکمه پاور تغییر داد. هنگامی که سنباده پا تشخیص داد که نیرو بیش از حد قوی است، قفل ایمنی به طور خودکار برای محافظت از پاهای شما درگیر می شود.
- مجهز به نور و مرطوب و خشک - هنگامی که پاک کننده پوست سخت پا کار می کند، نور به طور خودکار روشن می شود و پوست مرده را روشن می کند. نگران نباشید که نور بیش از حد تاریک روی استفاده تأثیر می گذارد. پاک کننده پوست مرده پا دارای طراحی ضد آب است، پس از درم ابریژن می توانید سر خود را زیر آب جاری بشویید. رفع خشکی پوست پا می تواند به طور موثر مشکل رشد باکتری ها در شکاف پا را حل کند و از سلامت پا محافظت کند.
 

اطلاعات فنی:
سازنده: Vxdoirk
شناسه مرجع سازنده MJQ02
ASIN B09NKW9V58
ابعاد بسته بندی: 20.4x12.4x5.7 سانتی متر
وزن محصول 290 گرم
 

اقلام همراه:

1 عدد کابل USB (بدون آداپتور)
1 عدد سوهان پای برقی قابل شارژ
3 عدد سر سنگ زنی قابل تعویض
1 عدد برس تمیز کننده
1 عدد دفترچه راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×