• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
ناخن گیر حیوانات خانگی مدل برقی yd-3ناخن گیر حیوانات خانگی مدل برقی yd-3ناخن گیر حیوانات خانگی مدل برقی yd-3ناخن گیر حیوانات خانگی مدل برقی yd-3ناخن گیر حیوانات خانگی مدل برقی yd-3ناخن گیر حیوانات خانگی مدل برقی yd-3

ناخن گیر حیوانات خانگی مدل برقی yd-3

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

ایمن و آسان - ناخن گیر برقی و بی سیم سگ ما با یک آسیاب الماس پیشرفته ساخته شده است که کنترل و دقت بالایی را ارائه می دهد. سطح سر و صدا بسیار کم است و زیر 50 دسی بل است و لرزش ملایم حیوانات خانگی را وحشت زده نمی کند.
کارکرد آسان - به عنوان یک شرکت آمریکایی، ما قاطعانه از کیفیت پایدار محصولات خود دفاع می کنیم.
عالی برای استفاده خانگی و حرفه ای - ویژگی های پیشرفته به شما این امکان را می دهد که به راحتی پنجه های حیوانات خانگی بزرگ، متوسط یا کوچک را پر کنید. برای راحتی شما ما 2 پورت سرعت و 3 اندازه ارائه می دهیم
طراحی قابل حمل، سبک و هوشمند - یک چراغ LED ویژه در زیر آسیاب بر روی پنجه حیوان خانگی شما می تابد تا بتوانید آن را بهتر ببینید و از سنگ زنی یا برش بیش از حد جلوگیری کنید.
آنچه در جعبه است - آسیاب ناخن ما دارای یک کابل شارژ USB Type-c است که می توانید با هر کامپیوتر، پاوربانک یا دوشاخه آداپتور USB استفاده کنید. با هر بار شارژ 4 ساعت استفاده کنید

 

اطلاعات فنی:
نام تجاری: yaode
شماره مدل: yd-3
کاربرد: حیوانات کوچک
نوع آیتم: مراقبت از پنجه
مواد: فولاد ضد زنگ، لاستیک، پلاستیک
نام محصول ابزار نظافت سگ
منبع انرژی: شارژ
زمان شارژ: 3 ساعت
ولتاژ 110-240 ولت
ابزار: تمیز کردن
استفاده: ناخن گیر حیوانات خانگی
تابع: ناخن های حیوان خانگی را صاف می کند
مناسب: برای سگ گربه حیوانات کوچک
ابعاد محصول: 3.5x3.5x15 سانتی متر
وزن: 70 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×