• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301

پخش کننده خودرو ائگیت مدل K301

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- رادیو از دریافت رادیو استریو FM/AM پشتیبانی میکند و میتواند تا 30 ایستگاه رادیویی را ذخیره کند و به شما امکان انتخاب بیشتری میدهد. همچنین دارای یک عملکرد RDS است که امکان دریافت خودکار اطلاعیه های ترافیکی را برای افزایش ایمنی شما در جاده فراهم می کند.
- بلوتوث 5.0: سرعت دو برابر، قابلیت اطمینان بالاتر و وقفه های کمتر در اتصال بلوتوث، اتصال پایدار را تضمین می کند. به علاوه 800 درصد ظرفیت بالاتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد. این با IOS/Android سازگار است، شامل مکالمه هندزفری بلوتوث، ناوبری صوتی و کتاب های صوتی است.
- باس اضافی: قادر به سرکوب صدای موتور است و صدایی واضح و واضح در هر حجمی تولید می کند. همچنین دارای یک دکمه نورانی است که عملکرد آن را در شرایط کم نور راحت تر می کند.
- سیستم صوتی خود را گسترش دهید: سه خروجی به شما امکان می دهد اجزای اضافی مانند آمپلی فایر و ساب ووفر را متصل کنید. همچنین از فرمت آهنگ WAV/WMA/MP3 پشتیبانی می کند.
- ساعت مستقل ما نمایشگر خود را توسعه داده ایم که زمان را به راحتی و مستقیماً بدون منحرف کردن توجه راننده از جاده نمایش می دهد.

 

خصوصیات:
- میتوانید از طریق یک USB یا کارت MicroSD به موسیقی گوش دهید
- از طریق بلوتوث یا اتصال AUX مستقیماً روی تلفن خود پخش کنید
- شما می توانید از میان 4 جلوه صوتی پاپ، کلاسیک، جاز و راک انتخاب کنید
- سرنشینان صندلی عقب می توانند پخش کننده را با استفاده از کنترل از راه دور کنترل کنند. و سفر دیگر خسته کننده نخواهد بود.
- صفحه نمایش بزرگ و جلوه بصری بهتر. یک منطقه واحد برای نمایش دقیق زمان فعلی استفاده می شود.
- رادیو VHF/MW استریو، از RDS پشتیبانی می کند و می تواند تا 30 ایستگاه را ذخیره کند.
- این برنامه از پخش فایلهای فرمت MP3/WMA/WAV از USB/کارت MicroSD پشتیبانی میکند.
- ورودی جلو AUX IN.
- از بلوتوث برای پخش موسیقی و همچنین هندزفری پشتیبانی می کند.
- پورت شارژ USB، عملکرد شارژ سریع 2.1 آمپر
- نمایش زمان مجزا
 

اطلاعات فنی:
سازنده: ieGeek
ASIN :B0912HPZT2
شماره مدل: K301
برند ieGeek
ولتاژ کاری: 9 - 32 ولت
ایمنی: 15A
اسپیکرهای پشتیبانی شده: 4 اهم
حداکثر توان خروجی: 60 وات
RDS: AF / TA / PTY
FM: 87.5 - 107.9 مگاهرتز
AM: 522-1620 مگاهرتز
ویژگی ویژه تیونر FM
توان خروجی 60 وات
تعداد کانال 4
توان خروجی 50 وات
نوع خروجی صدا بلندگوها
ابعاد محصول: 18.8x10x5.8 سانتی متر
وزن: 772 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×