• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
تاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPRتاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPRتاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPRتاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPRتاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPRتاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPRتاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPRتاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPRتاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPRتاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPRتاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPR

تاب کودک طرح دیسکی مدل B07PQHSZPR

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

ZNCMRR، نام تجاری با تمرکز بر اسباب بازی های کوهنوردی کودکان در فضای باز. محصولات ما سرگرمی و شادی بی حد و حصری را برای کودکان به ارمغان می آورد و به آنها اجازه می دهد در حین بازی ورزش کنند.
ما به عنوان یک تولید کننده اسباب بازی، ایمنی را در اولویت قرار می دهیم. ما سال هاست که با کیفیت و خدمات بالای محصول خود قلب هزاران خریدار را به دست آورده ایم.
(طراحی ارتقا یافته) - ساخته شده از مواد سنگین، طراحی قویتر، بادوامتر و ظرفیت وزنی 220 پوندی این تاب طناب کوهنوردی کودک را تضمین میکند تا سالها برای شما و خانوادهتان دوام بیاورد. ، بالا رفتن از نردبان طناب یا تاب طناب.
(لوازم جانبی گنجانده شده) - صندلی چرخان دیسکی، سکوهای بالا رفتن، طناب کوهنوردی، حلقه فلزی محکم و کارابین قفل کننده با بند آویز جایزه و دستورالعمل استفاده مناسب برای اتصال سریع و آسان.
(تفریح عالی) - این طناب کوهنوردی با پلتفرم و صندلی تاب دار هم برای تاب خوردن و هم برای کوهنوردی عالی است و سرگرمی و ورزش زیادی را برای پسران و دختران فراهم می کند. همچنین می تواند تعادل، هماهنگی، تخیل و اعتماد به نفس کودک شما را تشویق کند!
(نصب آسان) - طناب کوهنوردی را می توان به راحتی با اتصال کارابین و زنگ تاب به طناب 6.5 اینچی در یک دقیقه نصب کرد! لطفاً قبل از هر بار استفاده، بررسی کنید که آیا بند آویز بد ساییده شده است یا خیر و اگر ساییده شده است، توصیه می شود به موقع آن را تعویض کنید.
(خرید ایمنی) - چرخ دیسک ما با پلتفرم از مواد قوی و ایمن ساخته شده است که دارای تاییدیه ASTM F963-17 است.

 

طناب کوهنوردی با سکو و ست صندلی چرخدار دیسکی، لوازم جانبی زمین بازی شامل بند آویز و کارابین جایزه
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری ZNCMRR
ASIN B07PQHSZPR
صندلی چرخان دیسک رنگی
مواد قاب فلز
ابعاد محصول 9.8 D x 11.8 W x 6.7 اینچ
وزن مورد 3.9 پوند

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×