• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
ابزار چندکاره سفری مدل ‎AS-001ابزار چندکاره سفری مدل ‎AS-001ابزار چندکاره سفری مدل ‎AS-001ابزار چندکاره سفری مدل ‎AS-001ابزار چندکاره سفری مدل ‎AS-001ابزار چندکاره سفری مدل ‎AS-001

ابزار چندکاره سفری مدل ‎AS-001

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(ابزار چندگانه) ابزار 18 در 1 Snowflake Tool، یک ابزار فوق العاده شامل 18 عملکرد است. (پیچ گوشتی تخت، پیچ گوشتی فیلیپس شماره 3 و شماره 2، آچار آلن 4، 5 و 6 میلی متر، آچار انتهایی 1/4 اینچی برای کاتر سوکت، آچار انتهایی 7/8/10/11/12/13 و 14 میلی متری.
(اندازه جیبی) دانه برف ابزار کوچک تنها 2.3 اونس، با قطر کمی بیش از 2 اینچ است و می توانید آن را در جیب خود قرار دهید. با حلقه کلید می توان آن را روی دوچرخه، کلید یا کوله پشتی آویزان کرد. حلقه کلید برای جلوگیری از گم شدن طراحی شده است.
(به طور گسترده) آچار دانه برف را می توان برای تعمیر دوچرخه، باز کردن بطری های آبجو، سفت کردن پیچ ها، و تعمیر اسنوبرد و اسباب بازی ها استفاده کرد. این مناسب برای فعالیت های خارج از منزل برای علاقه مندان به ارتش، مانند کمپینگ، شبانه روزی، نجات و استفاده احتمالی است.
(کیفیت بالا) پیچ گوشتیهای Snowflake ما از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا، طرز کار عالی، محکم و بادوام، ضد زنگ و ضد خوردگی ساخته شدهاند.
(هدیه) طراحی دانه برف شما و دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد. مولتی ابزار دانه برفی 18 در 1 به عنوان هدیه برای خانواده و دوستان در سال نو و کریسمس بسیار مناسب است.

 

اطلاعات فنی:
سازنده آلیس استار
شماره قطعه AS-001
ASIN B08P8TBNKX
رنگ نقره ای
جنس استیل ضد زنگ
ابعاد بسته 12.4x9.6x1.3 سانتی متر
وزن مورد 65.1 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×