• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کابل تبدیل AV به HDMI مدل B09GYMSTTV طول 1 مترکابل تبدیل AV به HDMI مدل B09GYMSTTV طول 1 مترکابل تبدیل AV به HDMI مدل B09GYMSTTV طول 1 مترکابل تبدیل AV به HDMI مدل B09GYMSTTV طول 1 مترکابل تبدیل AV به HDMI مدل B09GYMSTTV طول 1 متر

کابل تبدیل AV به HDMI مدل B09GYMSTTV طول 1 متر

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

سیگنالهای RCA (AV، کامپوزیت، CVBS) را به سیگنالهای HDMI تبدیل میکند تا بتوانید ویدیوی خود را روی یک تلویزیون مدرن با پورتهای HDMI تماشا کنید.
بدون نیاز به نصب درایور، قابل حمل، انعطاف پذیر، وصل و بازی.
کابل و مبدل با کیفیت بالا برای کارایی بالا و عمر طولانی.
خروجی همگام سازی صدا با ویدئو.
تبدیل سیگنال ترکیبی آنالوگ RCA فقط به HDMI، بدون پشتیبانی از HDMI به AV.
این کابل تبدیل AV به HDMI از 3D و 4K پشتیبانی نمی کند.

 

خصوصیات:
- مبدل RCA به HDMI ورودی آنالوگ کامپوزیت RCA را به خروجی HDMI تبدیل می کند که در تلویزیون/مانیتور 1080p نمایش داده می شود.
- مبدل AV به HDMI از ورودی های فرمت استاندارد تلویزیون PAL، NTSC3.58، NTSC4.43، SECAM، PAL/M و PAL/N پشتیبانی می کند.
- آداپتور AV به HDMI با PS2، Xbox، Nintendo 64، Wii، STB، VHS، VCR، DVD Players و سایر دستگاههای دارای خروجی AV کامپوزیت استاندارد کار میکند. به راحتی سیگنال RCA را به خروجی HDMI تبدیل کنید که می تواند روی تلویزیون، VHS VCR، ضبط کننده های DVD و غیره نمایش داده شود.
- نیازی به نصب هیچ درایوری ندارد و راه اندازی و کارکرد آن آسان است. درخواست: لطفاً کابل برق خود را وصل کنید تا این مبدل ویدیویی به خوبی کار کند. مطمئن شوید که دستگاه شما کانکتور hdmi دارد.
- توجه: این یک مبدل RCA به HDMI است، نمی توان از آن به عنوان مبدل HDMI به RCA / AV استفاده کرد. از 3D و 4K پشتیبانی نمی کند
 

اطلاعات فنی:
1. پورت های ورودی: 1xRCA Male (زرد، سفید، قرمز)
2. پورت خروجی: 1xHDMI (1.3)
3. سازگار با NTSC/PAL
4. ورودی ترکیبی: PAL، NTSC3.58، NTSC4.43، SECAM، PAL/M، PAL/N
5. خروجی HDMI 1.3: 1080p (از 4K و 3D پشتیبانی نمی کند)
6. رنگ: مشکی
7. برق: پورت USB 5V/1A (شما می توانید از شارژر تلفن و شارژر پاوربانک خود استفاده کنید)
- توجه داشته باشید:
برای اینکه مبدل به درستی کار کند، همه کابل ها باید متصل و در حال استفاده باشند (زرد: تصویری، سفید: صدای سمت چپ، و قرمز: صدای سمت راست).
 

محتویات بسته:
1 عدد RCA تبدیل به HDMI
1 عدد کابل HDMI
1 عدد کابل USB
1 عدد دفترچه راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×