• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
آداپتور رابط موسیقی بلوتوث مدل ‎B2B644آداپتور رابط موسیقی بلوتوث مدل ‎B2B644آداپتور رابط موسیقی بلوتوث مدل ‎B2B644آداپتور رابط موسیقی بلوتوث مدل ‎B2B644

آداپتور رابط موسیقی بلوتوث مدل ‎B2B644

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

مهم! این آداپتور بلوتوث فقط برای نسخه MMI 2G 3G مناسب است. لطفاً مورد صحیح را برای سیستم MMI مدل خود در اتومبیل خود انتخاب کنید. لطفاً قبل از خرید مطمئن شوید که این ماژول بلوتوث با سیستم سرگرمی وسایل نقلیه شما سازگار است.
اگر SETUP در گوشه سمت چپ پایین پنل وجود دارد، سیستم 2G است. برای استفاده از آداپتور بلوتوث باید کابل USB به برق وصل باشد. می توانید کابل را به شارژر ماشین وارد کنید.
آداپتورهای صوتی USB بلوتوث 5.0 سریعتر و واضح تر از 4.0/4.2 است، انتقال صدای بدون افت Hi-Fi را برای تماس های تلفنی و موسیقی شفاف ارائه می دهد. اندازه کوچک، ذخیره سازی آسان، فضای اضافی ماشین شما را اشغال نمی کند.
اتصال خودکار، راحت و کاربردی. فقط Plug and Play، نصب آسان، رابط موسیقی را پیدا کنید سپس وصل کنید، دستگاه خود را با کابل بلوتوث متصل کنید، و می توانید موسیقی را در دستگاه خود از طریق ماشین خود پخش کنید.
لطفا توجه داشته باشید: این آداپتور رابط موسیقی بلوتوث فقط برای انتقال موسیقی است، تماس تلفنی پشتیبانی نمی شود. این کابل نمی تواند نام آهنگ ها را روی صفحه ماشین نمایش دهد. 

 

خصوصیات:
- توجه:
1. لطفاً بررسی کنید که موقعیت پورت AMI کجاست و کنترل پنل مرکزی حاوی دکمه MENU یا SETUP است.
2. سازگاری 100% با تمام مدل های خودرو تایید نشده است. بسته به تاریخ ساخت و پیکربندی خاص خودرو.
3. خواندن و مشاهده کل کتابخانه آی پاد از دستگاه های روی صفحه ماشین پشتیبانی نمی شود و استفاده از فرمان اصلی برای تغییر مسیر پشتیبانی نمی شود.
4. لطفاً تأیید کنید که ماشین شما دارای رابط موسیقی صوتی AMI است
5. آداپتور به صورت خودکار به آخرین دستگاه جفت شده هنگامی که ماشین روشن است متصل می شود.
6. آداپتور بلوتوث نمی تواند برای منبع تغذیه استفاده شود.
- کابل USB 2 متر است که برای رسیدن به درگاه فندک کافی است. کابل بسیار نازک است، بنابراین به راحتی می توان آن را پنهان کرد و می توان آن را بین درهای بسته دستکش قرار داد. آداپتور 2G MMI با خودروهای آئودی یا با خودروهای گروه فولکس واگن دارای پورت AMI یا MDI با 2G MMI سازگار است.
- سازگاری با دستگاه: با iOS، Android و سایر دستگاههای دارای بلوتوث، مانند iPod/iPhone HTC، سامسونگ، سونی و غیره کار میکند.
 

اطلاعات فنی:
سازنده AnvFlik
مرجع سازنده B2B644
ASIN B085RYBKKW
ویژگی های خاص سبک وزن
ابعاد بسته 19.4x9.7x1.7 سانتی متر
وزن مورد 43 گرم
 

روش نصب:
1. سیستم MMI را باز کنید و به (رسانه) بروید
2. منبع را به حالت Aux (ورودی صوتی خارجی) تغییر دهید
3. تلفن خود را با مدل بلوتوث ما جفت کنید و Aux را در رادیو خود انتخاب کنید.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×