• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
بطری بازکن برقی آمبیانو مدل 4061462991578بطری بازکن برقی آمبیانو مدل 4061462991578بطری بازکن برقی آمبیانو مدل 4061462991578

بطری بازکن برقی آمبیانو مدل 4061462991578

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

هنوز در تلاش برای باز کردن چوب پنبه بطری هستید؟ اکنون Ambiano راهی مناسب برای لذت بردن از چوب پنبه بطری خود به شما ارائه می دهد. طراحی مدرن و هوشمند چوب پنبه بطری باز برقی Ambiano با فشار یک دکمه، چوب پنبه بطری را در چند ثانیه باز میکند. علاوه بر این، ما یک راه حل یک مرحله ای برای مزه کردن محتویات بطری ارائه می دهیم.
مجموعه چند منظوره چوب پنبه بطری بازکن برقی دارای طراحی مدرن و هوشمند است که با یک بار لمس چوب پنبه بطری ها را در چند ثانیه باز می کند. برای افزایش لذت نوشیدنی شما، ما همچنین یک راه حل کامل برای مزه نوشیدنی ارائه می دهیم.
استفاده آسان - چوب پنبه را در چند ثانیه بردارید. پیچ چوب پنبه را به صورت عمودی روی گردن چوب پنبه بطری نگه دارید. سپس دکمه DOWN را فشار دهید تا چوب پنبه بیرون بیاید. در نهایت دکمه UP را فشار دهید تا چوب پنبه از پیچ درب باز شود. نگران کشیدن، پیچاندن یا خرد شدن چوب پنبه نباشید
مقاوم و بادوام ساخته شده از فولاد ضد زنگ و مواد ABS برای تضمین کیفیت محصول. با طراحی دقیق و آزمایش، می توانید با اطمینان از آن استفاده کنید و درب بازکن برقی خود را حتی قابل اعتمادتر کنید.
انتخاب عالی برای هدیه - سر چوب پنبه بطری بازکن اتوماتیک هدیه بهتری برای بسیاری از موارد است، از جمله تولد، سالگرد، عروسی، بازنشستگی، هدیه خانه داری جدید، کریسمس، هانوکا، شکرگزاری، روز مادر، روز پدر، روز ولنتاین، فارغ التحصیلی و موارد دیگر.!

 

خصوصیات:
- برش فویل:
جدا کردن مهر و موم ها را آسان تر می کند و در صورت عدم استفاده بدون نگرانی از گم شدن آن می توان آن را به پایین آن متصل کرد.
- هواکش مایع
ریختهگر و هواده دارای راندمان تهویهای استثنایی است و دائماً هوای تازه را از طریق سوراخ تهویه وارد میکند تا مایع را برای هوادهی فوری اکسید کند و طعم مایع را صاف کند.
- درپوش مایع خلاء
چوب پنبه را چندین بار فشار دهید تا به طور موثر خلاء را حفظ کنید و یک چوب پنبه بطری باز مایع را تا 7 روز تازه نگه دارید.
 

اطلاعات فنی:
نور سفید در حین کار
عملکرد کاربر پسند با یک دست
مناسب برای چوب پنبه های طبیعی و پلاستیکی
انواع فینیش فولاد ضد زنگ
شامل 4 باتری AA
جانبی چوب پنبه بطری 3 عدد
ابعاد بسته: 21.1x9.5x5.6 سانتیمتر
وزن: 480 گرم
 

نکات مهم:
برای ایمنی خود، در حین استفاده، قلاب پیچ را با دست یا اشیاء دیگر لمس نکنید
این محصول و چوب پنبه بطری را در حین استفاده محکم نگه دارید
این محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. برای کودکان قابل استفاده نیست
 

راهنما کاربری:
- مرحله 1:
درب بازکن چوب پنبه بطری را به صورت عمودی روی چوب پنبه بطری قرار دهید و مهر و موم آن را بردارید
- گام 2:
برای باز کردن چوب پنبه، دکمه «پایین» را فشار دهید
- مرحله 3:
دکمه UP را فشار دهید تا چوب پنبه آزاد شود

 

اقلام همراه:

1 عدد چوب پنبه بطری بازکن برقی
1 عدد برش فویل چوب پنبه بطری
1 عدد درپوش چوب پنبه بطری
1 عدد مایع ریز بطری
مجموعه باتری نیم قلمی (4 عدد)
1 عدد دستورالعمل کاربری

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×