• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
سنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NAسنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NA

سنسور حرکتی دزدگیر هوشمند مدل 6-SP07NA

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- از خانواده و دارایی خود محافظت کنید: با هشدار بی سیم راهرو، لحظه ای که بازدیدکنندگان، وسایل نقلیه، ایوان جلو، دروازه، آلونک، پیاده رو، استخر شنا (برای زمانی که بچه ها خیلی نزدیک می شوند) یا حتی مزاحمان احتمالی به ملک شما وارد می شوند، آگاه شوید. محدوده ارتباطی تا 1000ft/300M از هر سنسور تا گیرنده. ادعاهای واقعی و واقع بینانه برد بی سیم.
- سفارشی سازی کامل و قابلیت گسترش: حداکثر چهار منطقه تشخیص منحصر به فرد با هر کدام از 4 حسگر ایجاد کنید، به این معنی که تا 16 سنسور در هر گیرنده از خانواده و دارایی شما محافظت می کند. چراغ های LED روی گیرنده نشان می دهد که کدام ناحیه حسگر حرکت را تشخیص داده است. از بین 36 ملودی موجود برای سفارشی کردن صدای زنگ منطقه 4 انتخاب کنید.
- از هشدارهای کاذب با پنجره های سنسور قابل تنظیم اجتناب کنید: درپوش سنسور PIR (غیر قرمز غیرفعال) را بچرخانید تا زاویه تشخیص آن را بین 30 درجه، 45 درجه و 60 درجه تنظیم کنید. تنظیم صحیح می تواند به جلوگیری از هشدارهای نادرست حیوانات کوچک یا حتی برگ در باد کمک کند. سنسور ما از فناوری مادون قرمز غیرفعال برای دریافت حرکت و گرما استفاده می کند، که به این معنی است که هشدارهای کاذب از برگ های مرده دریافت نمی کنید.
- بسیار آسان برای نصب و DIY: فقط چند دقیقه طول می کشد تا راه اندازی شود. سیستم های هشدار دهنده حسگر حرکت در فضای باز را می توان بر روی ستون ها، دیوارها، نرده ها و درختان نصب کرد. به سادگی سنسور خود را در هر نقطه از ملک خود قرار دهید و هنگامی که یک شخص، وسیله نقلیه یا حیوان بزرگ در فاصله 24 فوتی زاویه دید سنسور حرکت می کند، سیگنالی به گیرنده ارسال می شود که در خانه شما درست مانند زنگ درب دوربرد به صدا در می آید.
- کیفیت عالی - سنسور PIR از مواد ضد آب/ضد آب و هوای دوگانه با درجه IP65 ساخته شده است و در آب و هوای شدید به طور گسترده آزمایش شده است. مناسب برای استفاده در فضای باز و داخلی. ما 100٪ با یک پنجره.
 

خصوصیات:
قابل گسترش - حداکثر 4 منطقه تشخیص با 4 حسگر ایجاد کنید، به این معنی که تا 16 سنسور در هر گیرنده از اموال شما محافظت می کند.
- USTOMIZable And ZONE 1:
برای منطقه 1، آهنگ زنگ ثابت آن یک صدای زنگ است، مناسب برای نصب آشکارساز در پنجره برای جلوگیری از مزاحمان. چراغ های LED روی گیرنده نشان می دهد که شماره 1 حرکت را تشخیص داده است.
- قابل تنظیم و منطقه 2:
برای منطقه 2، آهنگ زنگ ثابت آن یک صدای ترسناک است، مناسب برای نصب آشکارساز در منطقه ای که جانوران و حیوانات هجوم می آورند. چراغ های LED روی گیرنده نشان می دهد که شماره 2 حرکت را تشخیص داده است.
- قابل تنظیم و منطقه 3:
برای منطقه 3، آهنگ زنگ ثابت آن صدای قطرات آب است که برای نصب آشکارساز در درب ورودی، راهرو یا گاراژ مناسب است. چراغ های LED روی گیرنده نشان می دهد که شماره 3 حرکت را تشخیص داده است.
- قابل تنظیم و منطقه 4:
برای منطقه 4، از بین 36 ملودی موجود برای سفارشی کردن صدای زنگ هشدار را انتخاب کنید. چراغ های LED روی گیرنده نشان می دهد که عدد 4 حرکت را تشخیص داده است.
- IP65 ضد آب / ضد آب:
سنسور PIR از مواد طراحی ضد آب / ضد آب و هوا، ضد آب IP65 ساخته شده است، به طور گسترده در آب و هوای شدید آزمایش شده است، و مهر و موم ضد آب در منبع برق طراحی شده است، می تواند به طور موثر از آب جلوگیری کند، مناسب برای استفاده در فضای باز / داخلی.
- 36 زنگ برای انتخاب:
چراغ های LED روی گیرنده نشان می دهد که کدام ناحیه حسگر حرکت را تشخیص داده است. از بین 36 ملودی موجود برای سفارشی کردن صدای زنگ منطقه 4 انتخاب کنید. گیرنده را می توان با استفاده از آداپتور برق وصل کرد. همچنین می تواند با (3) باتری AAA به عنوان پشتیبان در صورت قطع برق کار کند. (باتری و آداپتور شامل نمی شود)
- آسان برای نصب و سفارشی سازی:
راه اندازی فقط چند دقیقه طول می کشد. به سادگی سنسور/یا چندین سنسور (قابل ارتقا تا 16 حسگر) را در هر نقطه از ملک خود قرار دهید و هنگامی که یک شخص، وسیله نقلیه یا حیوان بزرگ در فاصله 24 فوتی چشم زاویه دار سنسور حرکت می کند، سیگنالی به گیرنده ارسال می شود که زنگ می زند. خانه شما درست مثل زنگ درب دوربرد
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری 1 BY ONE
ASIN B0831C4XJ6
شماره مدل 6-SP07NA
برد عملیاتی 300 متر/1000 فوت (بدون مانع)
تشخیص فاصله تا 6 متر / 24 فوت
تشخیص زاویه 30-60 درجه (قابل تنظیم)
منبع تغذیه گیرنده DC 4.5 ولت (3 عدد باتری قلمی یا توسط آداپتور)
منبع تغذیه سنسور PIR DC 4.5 ولت (3 باتری AAA)
دمای کاری -4 - 113
سطوح صدا با صدای بلند و 6 سطح قابل تنظیم صدا
قابل ارتقا تا 16 سنسور
نوع نصب پایه دیواری
ابعاد بسته 12.64x5.12x2.52 اینچ
وزن مورد 1.23 پوند

 

اقلام همراه:

1 عدد گیرنده
2 عدد سنسور 
1 عدد پایه برای نصب سنسور
8 عدد پیچ
8 عدد رول پلاک
1 عدد پیچ گوشتی
3 عدد باتری قلمی
6 عدد باتری نیم قلمی
1 عدد دفترچه راهنمای دستورالعمل

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×