• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681

کنترلر مرکزی خانه هوشمند اینوگی مدل 10286681

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

 (نسل دوم) با بسیاری از دستگاه های تولید کنندگان معروف سازگار است. خواه ترموستات رادیاتور، کلید چراغ یا کرکره غلتکی باشد، همه دستگاههای SmartHome شما از طریق یک واحد مرکزی متصل میشوند. این راه های بی شماری را برای مدیریت هوشمندانه خانه شما باز می کند. اگر می خواهید از کنترل صوتی استفاده کنید. به لطف پروتکل های ارتباطی پیشرفته، نسل دوم ایستگاه مرکزی SmartHome امکانات جدیدی را ارائه می دهد. نصب و جابجایی آسان است. نصب سریع و آسان - قابل شبکه با همه دستگاه های هوشمند SmartHome - ادغام آسان دستگاه های شریک سازگار - ثبت اولیه ایمن با استفاده از SmartCode. سیستم SmartHome تنها مزایایی دارد: این فناوری به صرفه جویی در زمان و انرژی کمک می کند و خانه شما را ایمن تر و راحت تر می کند. شما همیشه در کنترل هستید. پنجره بسته است؟ لامپ ها رو خاموش کردی؟ مشکلی نیست! با یک رابط کاربری بصری، می توانید دستگاه های خود را در خانه حتی در حال حرکت کنترل کنید. خواه آشکارسازهای دود، دوربینهای امنیتی یا آشکارسازهای حرکتی باشد، همیشه میتوانید با استفاده از برنامه مناسب گوشی هوشمند، گزارشی از وضعیت فعلی خانه خود دریافت کنید. این چیزی است که زندگی هوشمند مدرن به نظر می رسد. به هر حال: innogy SmartHome یک پلت فرم باز است. اتوماسیون خانگی می تواند با دستگاه هایی از سازندگان مختلف ارتباط برقرار کند.


- innogy SmartHome مرکز خانه هوشمند شماست و به وسیله آن می توانید به سایر اشیا هوشمند خود فرمان دهید. واحد مرکزی را می توان از طریق کنترل صوتی Amazon Alexa و Google Assistant کنترل کرد. به سادگی به روتر خود متصل شوید و SmartHome مرکزی شما تنها در چند دقیقه نصب می شود. مرکز کنترل innogy SmartHome با بسیاری از دستگاه های تولید کنندگان معروف سازگار است. چه ترموستات رادیاتور، چه کلید چراغ یا کلید کنترل کرکرهای همه دستگاههای SmartHome شما از طریق مرکز کنترل به یکدیگر متصل هستند. این فرصت های بی شماری را برای کنترل هوشمندانه خانه خود در اختیار شما قرار می دهد. در صورت تمایل می توانید از کنترل صوتی نیز استفاده کنید. با توسعه بیشتر پروتکل های ارتباطی، مرکز کنترل SmartHome نسل دوم امکانات جدیدی را ارائه می دهد و نصب و جابجایی طبق معمول ساده است. این فناوری به شما کمک می کند در زمان و انرژی صرفه جویی کنید و خانه شما را ایمن تر و راحت تر می کند. شما همیشه همه چیز را تحت کنترل دارید. تمام داده هایی که مرکز کنترل برای کنترل دستگاه های هوشمند SmartHome استفاده می کند رمزگذاری شده است، سیگنال های رادیویی رمزگذاری شده نیز از تداخل خارجی محافظت می کنند. دوشاخه های آداپتور را می توان از طریق کنترل صوتی Amazon Alexa و Google Assistant کنترل کرد. روشنایی و لامپ های خانه شما را می توان از طریق WLAN با دوشاخه های آداپتور innogy در صورت نیاز تنظیم کرد. سوکت های SmartHome ما را می توان با کنترل صوتی یا برنامه روی تلفن همراه و تبلت در حال حرکت یا در خانه کنترل کرد. با سوکت های SmartHome ما، می توانید چراغ یا دستگاه های الکترونیکی خود مانند اتو را هنگامی که در حال حرکت هستید خاموش کنید. 
 

- محیطی با احساس خوب ایجاد می کند: بسته هوشمند SmartHome Light همیشه از نور زیبا در چهار دیوار خود اطمینان حاصل کنید. با بسته روشنایی innogy SmartHome، می توانید به راحتی لامپ ها و وسایل الکتریکی خود را از طریق برنامه کنترل کنید. شما حتی می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید زیرا لامپ های شما مطابق با نیاز شما روشن می شوند. آیا برای مدت طولانی در سفر هستید؟ سپس بسته نور امنیت بیشتری را در خانه شما تضمین می کند: به سادگی لامپ ها و دستگاه ها را در حال حرکت با استفاده از برنامه تغییر دهید. به این ترتیب می توانید حضور خود را شبیه سازی کنید و از محافظت بهتر و هوشمند در سرقت اطمینان حاصل کنید. نصب، راه اندازی و کنترل همه دستگاه ها آسان است. در صورت تمایل، می توانید از برنامه innogy SmartHome در تلفن هوشمند/تبلت خود در حین حرکت نیز استفاده کنید. یا از طریق PC/Mac استفاده آسان: لامپها و دستگاهها را در صورت نیاز کنترل کنید کمک به کاهش هزینههای انرژی خاموش کردن خودکار منابع برق متصل با یک ضربه میتواند به دلخواه افزایش یابد، به عنوان مثال. ب. با آشکارسازهای حرکتی innogy SmartHome چراغ بسته Innogy SmartHome شما شامل: 1 واحد مرکزی SmartHome innogy (نسل دوم) 2 شاخه آداپتور مهم: پیش نیاز شبکه و عملکرد همه دستگاههای SmartHome innogy (به جز آشکارسازهای دود) واحد مرکزی innogy SmartHome است. Innogy SmartHome سریع و آسان راه اندازی می شود: بدون حفاری، بدون نصب. این سیستم برای مستاجران و مالکان ایده آل است زیرا به راحتی در هنگام جابجایی جدا می شود. سنسورها، محرک ها و بسیاری از دستگاه های الکتریکی دیگر را در خانه به هم متصل می کند. بیش از 20 دستگاه دستگاه های مختلف innogy در دسترس هستند. علاوه بر این، محصولات متعددی از تولیدکنندگان شخص ثالث را می توان ادغام کرد (Amazon، Medion، Netatmo، Philips Hue، و غیره). رمزگذاری بیت از طریق AES به دلایل فنی حداکثر تعداد دستگاه ها و سناریوهای قابل استفاده در سیستم SmartHome محدود است. تعداد خاص به شدت به استفاده فردی بستگی دارد و فقط برای نصبهای بزرگ SmartHome (تقریباً 80 دستگاه) مرتبط است.
 

خصوصیات:
- مقر innogy SmartHome (نسل دوم):
- قلب کنترل خانه هوشمند است.
- تمام دستگاه های هوشمند SmartHome را می توان به راحتی از طریق یک رابط کاربر پسند کنترل کرد.
مانند مثال:
- نور را روشن/خاموش یا کم نور کنید.
- کرکره های غلتکی را می توان به طور خودکار با استفاده از مشخصات زمانی تنظیم کرد
  به طور مداوم تنظیم کنید می توانید زمان را به صورت جداگانه تنظیم کنید
  طلوع و غروب خورشید را در نظر بگیرید.
  حتی اگر در خانه نیستید، می توانید
  در حال حرکت، کرکره ها را از راه دور کنترل کنید، همانطور که دوست دارید.
- زمانی که دور هستید، دمای اتاق را می توان کاهش داد
  هنگام بازگشت می توان دما را در زمان مناسب بررسی کرد
  به طوری که آنها را در جای گرم قرار دهید
  خانه را پیدا کنید
- اعلان هشدار در صورت خرابی از طریق پیامک یا ایمیل ارسال می شود.
- و خیلی بیشتر.......
کنترل خانه هوشمند innogy ترکیبی از راحتی و امنیت است
و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.
 

اقلام همراه:

مرکز کنترل هوشمند 1 عدد
پریز آداپتوری هوشمند 2 عدد
کاتالوگ راهنمای کاربری 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×