• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هواکش فانترونیکس مدل B084RMCRRVهواکش فانترونیکس مدل B084RMCRRVهواکش فانترونیکس مدل B084RMCRRVهواکش فانترونیکس مدل B084RMCRRVهواکش فانترونیکس مدل B084RMCRRVهواکش فانترونیکس مدل B084RMCRRVهواکش فانترونیکس مدل B084RMCRRV

هواکش فانترونیکس مدل B084RMCRRV

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

Fantronix Wispa یک انتخاب محبوب برای طرفداران است، قیمت مناسبی دارد و همچنان با قوانین ساختمانی مطابقت دارد. نرخ جریان هوای بالا با سطوح سر و صدای کم توسط جفت منحصر به فرد فناوری جریان مخلوط با موتور کارآمد انرژی ما به دست می آید. 
Fantronix Wispa شیک، بسیار مدرن است و در هر حمام مدرن، سوئیت یا توالت مناسب است. همچنین به دلیل پوشش سفید درخشان خود در هر دیوار یا سقف سفیدی مناسب است. این نسخه حمام با قطر 100 میلی متر دارای یک تایمر قابل تنظیم داخلی است. برای اتصالات سیم کشی زنده، خنثی و AC تلاش می کند. این به فن اجازه می دهد تا تا 30 دقیقه پس از خاموش شدن فن به کار خود ادامه دهد (بخشی از قوانین ساختمان برای توالت هایی که پنجره ها را باز نمی کنند). همچنین مجهز به یک بسته شدن کششی ساده برای کاهش باد و پیش نویس های ورودی به اتاق است.
Fantronix Wispa مطابق با بخش F و L مقررات ساختمان است. با عملکرد خاص فن بسیار پایین در 0.32 W/l/s، تمام نیازهای انرژی قبلی را برآورده می کند. کنترل و سیم کشی. این پنکه WISPA 100 T مجهز به تایمر قابل تنظیم داخلی است. برای تنظیم زمان کار از 2 تا 30 دقیقه می توان از یک دکمه کوچک در داخل فن استفاده کرد. منبع تغذیه معمولاً توسط مدار روشنایی خانه شما تامین می شود و فن نیاز به اتصال زنده و خنثی دارد. در صورت عدم نیاز به تایمر، می توان یک اتصال کوتاه از پایانه های L به LT ایجاد کرد. لطفاً مطمئن شوید که فرد شایسته ای هستید یا برای همه نرخ های مورد نیاز با یک برقکار واجد شرایط مشورت کنید.
 

خصوصیات:
- پنکه حمام 100 میلی متری شیک در رنگ سفید روشن.
- مجهز به تایمر قابل تنظیم اتصال قوطی به قطر 100 میلی متر امکان نصب روی دیوار یا سقف
- دریچه های مخصوص صاف کننده هوای خروجی صدای کم را تضمین می کنند و سطح صدای تنها 25 دسی بل (A) را تضمین می کنند.
- طراحی تیغه جریان مخلوط امکان استفاده از بشکه های بلندتر را می دهد. کلاس بهره وری انرژی: A+
- سرعت استخراج چشمگیر 90 متر مکعب در ساعت 25 لیتر در ثانیه. مجهز به بسته شدن ضد انقباض و موتور آلمانی.
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری FANTRONIX
ASIN B084RMCRRV 
طراحی فن برقی اگزوز فن
منبع تغذیه با سیم برق
سبک 4 اینچ - 100 میلی متر - تایمر روشن
نوع اتاق آشپزخانه
ویژگی خاص نوسانی
کاربردهای توصیه شده برای تهویه محصول
تعداد تیغه ها 11
طول تیغه 100 میلی متر
سطح نویز 25 دسی بل
توان 8 وات
ابعاد بسته بندی 16.6 x 16.2 x 10.6 سانتی متر
وزن مورد 1 کیلوگرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×