• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
آشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LDآشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LD

آشکارساز رادار خودرو مدل B0CT3R47LD

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(تشخیص سرعت بدون نقطه کور) آشکارساز رادار از جدیدترین فناوری تشخیص 360 درجه با مدار اسکن فوق سریع برای تشخیص از جلو، کنار و پشت استفاده می کند و محدوده تشخیص بیشتری را ارائه می دهد. پلتفرم با حساسیت بالا هشدار صوتی تله سرعت لیزر باند K پیشرفته، باند X، باند کا و ایالات متحده را ارائه می دهد. مدار جاروی فوق سریع و هشدار تشخیص برد فوق العاده برای سریعترین تشخیص رادار.
(پاسخگو) در هر کجا که هستید، وقتی به دستگاه تشخیص سرعت نزدیک می شوید، آشکارساز نه تنها صدای اولیه را برای هشدار گرم به شما تولید می کند - دستگاه تشخیص سرعت در حال نزدیک شدن است، بلکه می تواند سرعت شما را در جاده در زمان واقعی پخش کند. آشکارساز رادار پلیس می تواند به شما کمک کند تا از قبل برای تست سرعت آماده شوید و از جریمه های سرعت غیرمجاز جلوگیری کنید.
(نمایشگر داده های فوق العاده روشن) آشکارساز رادار بی سیم دارای صفحه نمایش OLED با وضوح عالی در بین تمام دستگاه های کمک راننده است و با استفاده از نمادهای شناسایی باند شناسایی ساده باندهای شناسایی شده را فراهم می کند.
(سیستم هوشمند) آشکارساز رادار جدید دارای یک سیستم خاموشی خودکار با سنجش سرعت نسبی است که عملاً هشدارهای کاذب را حذف میکند و عملکرد خاموشی دارد که آن را توسط آشکارسازهای راداری موجود غیرقابل شناسایی میکند. علاوه بر این، رادار سرعت کاملاً در برابر کمک های راننده VG-2 مصون است و به صورت الکترونیکی تنظیمات خود را به طور نامحدود حتی در صورت قطع برق به خاطر می آورد.
(تصویر آسان) فقط آشکارساز رادار را به شارژر خودرو وصل کنید و شروع به کار می کند. با سه دکمه می توانید زبان را تغییر دهید، صدا را تنظیم کنید و بین حالت شهر و بزرگراه جابجا شوید.

 

اطلاعات فنی:
سازنده: LORVINT
ASIN : B0CT3R47LD
نوع صفحه نمایش OLED، LED
برق: 12 ولت DC
ولتاژ: 1000 میلی آمپر
ابعاد بسته بندی : 4.88x2.95x2.52 اینچ
وزن: 5.93 اونس
 

ویژگی:
فن آوری سوپرهتروداین فاصله قطبی، با مدار رفت و برگشت فرکانس فوق العاده سریع.
 

نحوه استفاده:
1) UP: صدا با فشار دادن این دکمه افزایش می یابد.
2) DN: صدا با فشار دادن این دکمه کاهش می یابد.
3) MEUE: هنگامی که آن را فشار دهید، بین حالت شهر و حالت بزرگراه جابجا می شود، وقتی بیش از 3 ثانیه فشار دهید، زبان تغییر می کند.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×