• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هندزفری هوشمند خودرو مدل JR-CB3-Blackهندزفری هوشمند خودرو مدل JR-CB3-Blackهندزفری هوشمند خودرو مدل JR-CB3-Blackهندزفری هوشمند خودرو مدل JR-CB3-Blackهندزفری هوشمند خودرو مدل JR-CB3-Blackهندزفری هوشمند خودرو مدل JR-CB3-Blackهندزفری هوشمند خودرو مدل JR-CB3-Blackهندزفری هوشمند خودرو مدل JR-CB3-Black

هندزفری هوشمند خودرو مدل JR-CB3-Black

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

1.Aux Receiver Bluetooth 5.3 می تواند به سرعت به تلفن همراه متصل شود و مشکلات تاخیر و تداخل را در نسخه 5.0 بهینه کند. سرعت انتقال آن بیش از دو برابر سریعتر از 5.0 است. شما می توانید از موسیقی در محدوده بلوتوث 12 متری لذت ببرید.

 

خصوصیات:
(از موسیقی استریو لذت ببرید) ماشین آداپتور بلوتوث JOYROOM یک ارتقاء عالی برای هر ماشین یا بلندگو/Hifi بدون بلوتوث است، جلوه صدای Hifi با کیفیت بالا موسیقی را پویاتر و دلپذیرتر می کند، اکنون می توانید از موسیقی Spotify در ماشین قدیمی خود نیز لذت ببرید. .
    سر و صدا و سایر تداخل در خارج، بنابراین ENC (حذف نویز محیطی) می تواند نویز را به کمتر از 35 دسی بل کاهش دهد. از تماسهای هندزفری واضحتر لذت ببرید.
(وصل کنید و پخش کنید) کافی است آن را با جک 3.5 میلی متری Aux به آداپتور بلوتوث متصل کنید و از طریق درگاه USB (مثلاً درگاه USB ماشین / فندک) برق را تامین کنید، روشن و خاموش کردن دیگر آزاردهنده نیست. آداپتور خودکار Aux USB از اتصال همزمان دو دستگاه پشتیبانی می کند و هنگامی که دوباره آن را روشن می کنید به طور خودکار دوباره وصل می شود.
(آخرین بلوتوث 5.3) گیرنده Aux بلوتوث 5.3 می تواند به سرعت به تلفن همراه متصل شود و مشکلات تاخیر و تداخل را در نسخه 5.0 بهینه کند. سرعت انتقال آن بیش از دو برابر سریعتر از 5.0 است. شما می توانید از موسیقی در محدوده بلوتوث 12 متری لذت ببرید. در نفوذ دیوار و فاصله انتقال بهتر از 5.0 است.
(دکمه چند منظوره) توصیه می شود گیرنده بلوتوث Aux را به داشبورد نزدیک فرمان متصل کنید. عملکرد سریع یک دست برای پاسخ دادن/رد کردن/پایان دادن/برقراری تماس، تعویض آهنگ، خاموش کردن چراغها، تنظیم صدا و تماس با دستیارهای صوتی برای ایمنتر کردن رانندگی. در عین حال، از پخش کارت TF برای رفع نیازهای مختلف شما پشتیبانی می کند.
 

اطلاعات فنی:
برند JOYROOM
مدل JR-CB3-Black
ASIN B0BWXWCD2L
رابط سخت افزاری بلوتوث، USB، بلوتوث 5
توان 18 وات
نوع بی سیم بلوتوث
مجموع پورت های USB 1
ورودی رابط انسانی شماره گیری، میکروفون
ترکیب سلول باتری لیتیوم
ابعاد بسته 13.7 x 9.9 x 2 cm
وزن 30 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه ایران بگز » خرید کنید ***


فروشگاه ایران بگز دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه ایران بگز

×